Tittel Dialog, samspel og læring
Medansvarlig
Språk
Klassifikasjon
Emne
År
Noter I denne boka blir artiklar om kunnskaps- og læringssyn kombinert med artiklar om konkrete læringssituasjonar. Det er læring i samspel med andre som står i fokus i boka. Boka vil være av interesse for alle som er opptatt av læring, kulturformidling, og kunnskapsutvikling og som ønskjer å få betre innsikt i kommunikasjons- og samspelsprosessar og korleis kvaliteten på dei kan forbetrast. Boka er spesielt retta mot dei som tar sikte på å bli lærarar og rettleiarar på alle trinn i utdanningssystemet og som treng pedagogisk kompetanse i arbeidet sitt. Har litteraturlister.
Heftet
ISBN 82-7935-028-4 978-82-7935-028-6
Tilgjengelige
Venteliste
*000 am
*0017794
*007
*008010928s2001 ar 0 mul 9
*020 $a82-7935-028-4
*020 $a978-82-7935-028-6
*025 $a9788279350286
*035 $a34072
*038 $gSD: Tilgjengelig på lager
*040 $aDen norske Bokdatabasen AS
*041 $amul
*041 $amul
*041 $aswe
*078 $aGenerell pedagogikk$b23030
*079 $aFagbøker. Pedagogikk$b225
*08230$a371.3$zh
*24500$aDialog, samspel og læring
*250 $a1. utg., 2. oppl.
*260 $aOslo$bAbstrakt$c2001$fAbstrakt Forlag A/S$g2003
*300 $a351 s.$d0 g.
*511 $ared Dysthe, Olga
*520 $aI denne boka blir artiklar om kunnskaps- og læringssyn kombinert med artiklar om konkrete læringssituasjonar. Det er læring i samspel med andre som står i fokus i boka. Boka vil være av interesse for alle som er opptatt av læring, kulturformidling, og kunnskapsutvikling og som ønskjer å få betre innsikt i kommunikasjons- og samspelsprosessar og korleis kvaliteten på dei kan forbetrast. Boka er spesielt retta mot dei som tar sikte på å bli lærarar og rettleiarar på alle trinn i utdanningssystemet og som treng pedagogisk kompetanse i arbeidet sitt. Har litteraturlister.
*590 $ah
*591 $aHeftet
*594 $afle
*594 $ab/n
*594 $asve
*595 $aFlerspråklig
*595 $aBokmål/Nynorsk
*595 $aSvensk
*596 $a20011016090750_heidi
*650 $alæring
*700 $aDysthe, Olga$eredaktør
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening