Tittel Digital læring i skole og lærerutdanning
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Hvor god er IKT-kompetansen i lærerutdanningen? Skolen og lærerutdanningen påvirker hverandre, også innenfor området IKT og bruk av digital e verktøy. Den siste stortingsmeldingen om lærerutdanningen presiserer at lærerutdanningen må prioritere pedagogisk bruk av IKT og digital kompetanse om man skal klare å holde tritt med praksisfeltet som lærerstudentene skal ut i. Internasjonal forskning viser det samme behovet. Boka, som er en ny utgave av «Skulen og den digital e læring srevolusjonen» (2007), gir innblikk både i hvordan det står til med den digital e kompetansen i skolen og hvordan lærerutdanningen må arbeide for kunne utdanne digital t kompetente lærere. Rune Johan Krumsvik er professor i pedagogikk ved Universitetet i Bergen. Øvrige bidragsytere er Marte Blikstad-Balas, Carl F. Dons, Kjetil Egelandsdal, Ola Erstad, Anniken Furberg, Bjarte Furnes, Anne Cathrine Gotaas, Greta Gudmundsdottir, Elen Instefjord, Lise Ø. Jones, Kristine Ludvigsen, Andreas Lund, Ann Sørum Michaelsen, Elisabeth Norman, Geir Ottestad, Fredrik Røkenes, Øystein Skaar og Marianne Øfstegaard.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00002142nam 22003251 4500
*00116921
*008120116s2016 no ar 00mul 9
*015 $a150136316$bBokbasen AS
*019 $bl
*020 $a978-82-15-02049-5$bh.$c400.00
*025 $a9788215020495
*040 $aBokbasen AS
*0410 $anobnno
*0820 $a371.334$zh$223/nor
*090 $dD
*24500$aDigital læring i skole og lærerutdanning$cRune Johan Krumsvik (red.)
*250 $a2. utg.
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c2016
*300 $a334 s.$bill.$c17 x 24 cm
*520 $aHvor god er IKT-kompetansen i lærerutdanningen? Skolen og lærerutdanningen påvirker hverandre, også innenfor området IKT og bruk av digital e verktøy. Den siste stortingsmeldingen om lærerutdanningen presiserer at lærerutdanningen må prioritere pedagogisk bruk av IKT og digital kompetanse om man skal klare å holde tritt med praksisfeltet som lærerstudentene skal ut i. Internasjonal forskning viser det samme behovet. Boka, som er en ny utgave av «Skulen og den digital e læring srevolusjonen» (2007), gir innblikk både i hvordan det står til med den digital e kompetansen i skolen og hvordan lærerutdanningen må arbeide for kunne utdanne digital t kompetente lærere. Rune Johan Krumsvik er professor i pedagogikk ved Universitetet i Bergen. Øvrige bidragsytere er Marte Blikstad-Balas, Carl F. Dons, Kjetil Egelandsdal, Ola Erstad, Anniken Furberg, Bjarte Furnes, Anne Cathrine Gotaas, Greta Gudmundsdottir, Elen Instefjord, Lise Ø. Jones, Kristine Ludvigsen, Andreas Lund, Ann Sørum Michaelsen, Elisabeth Norman, Geir Ottestad, Fredrik Røkenes, Øystein Skaar og Marianne Øfstegaard.
*650 0$aDigital læring $2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aDigital læring $2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aSkolen$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aSkolen$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aLæreplaner$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aLæreplanar$2Bokbasen AS$9nno
*70010$aKrumsvik, Rune Johan$d1966-$ered.$jNO$0(NO-TrBIB)6018817$8m
*7400 $aSkulen og den digital e læring srevolusjonen
*90010$aKrumsvik, Rune J.$zKrumsvik, Rune Johan$jNO
*90010$aKrumsvik, Rune$zKrumsvik, Rune Johan$jNO
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening