Forfatter
Tittel Læring med digital teknologi: teorier og utviklingstrekk
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Hvordan endrer digital teknologi læring sprosesser? Med utgangspunkt i de viktigste læring steoriene går forfatteren i denne boka gjennom sentrale tema og viser hvordan teknologien gir nye muligheter og nye utfordringer for læring . Tema som vektlegges er samarbeidslæring , programmering i skolen, læring med digital e spill og interaktive digital e representasjoner, læring sanalyse og kritisk tenkning. Ved vurderinger av teknologi som skal tas i bruk i læring sprosesser er det sentralt å ha en nyansert forståelse av digital teknologi, derfor får også egenskapene ved denne teknologien en bred plass i boka. Digital teknologi endrer samfunn, organisasjoner, fag og de fleste aktivitetene vi engasjerer oss i. Denne utviklingen danner en bakgrunn for hvordan læring og undervisning også endrer seg. Samtidig gir teknologibruk grobunn for en rekke nye temaer og endrede krav til kompetanser. Målgruppa for boka er studenter i lærerutdanningene. Den er også aktuell for lærere, profesjonsutdannere og andre som er opptatt av læring og undervisning. I tillegg er den relevant for de som arbeider med HR og tilrettelegger for læring med digital teknologi.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001964nam 22002411 4500
*00114554
*008210423s2021 no ar 00nob 9
*015 $a150372786$bBokbasen AS
*019 $bl
*020 $a978-82-02-45454-8$bheftet$c350.00
*025 $a9788202454548
*040 $aBokbasen AS
*0820 $a371.334$zh$223/nor
*0821 $a371.33$zb$223/nor
*090 $c371.33$dK
*10010$aKluge, Anders$d1961-$jNO$0(NO-TrBIB)90368694$8m
*24510$aLæring med digital teknologi$bteorier og utviklingstrekk$cAnders Kluge ; figurtegning: Roy Søbstad
*260 $aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2021
*300 $a217 sider$billustrasjoner$c25 cm
*520 $aHvordan endrer digital teknologi læring sprosesser? Med utgangspunkt i de viktigste læring steoriene går forfatteren i denne boka gjennom sentrale tema og viser hvordan teknologien gir nye muligheter og nye utfordringer for læring . Tema som vektlegges er samarbeidslæring , programmering i skolen, læring med digital e spill og interaktive digital e representasjoner, læring sanalyse og kritisk tenkning. Ved vurderinger av teknologi som skal tas i bruk i læring sprosesser er det sentralt å ha en nyansert forståelse av digital teknologi, derfor får også egenskapene ved denne teknologien en bred plass i boka. Digital teknologi endrer samfunn, organisasjoner, fag og de fleste aktivitetene vi engasjerer oss i. Denne utviklingen danner en bakgrunn for hvordan læring og undervisning også endrer seg. Samtidig gir teknologibruk grobunn for en rekke nye temaer og endrede krav til kompetanser. Målgruppa for boka er studenter i lærerutdanningene. Den er også aktuell for lærere, profesjonsutdannere og andre som er opptatt av læring og undervisning. I tillegg er den relevant for de som arbeider med HR og tilrettelegger for læring med digital teknologi.
*650 0$aDigital læring $2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aDigital læring $2Bokbasen AS$9nno
*70010$aSøbstad, Roy$d1971-$eillustr.$jNO$0(NO-TrBIB)98042319$8m
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening