Breivang videregående skole

Kategorial danning og bruk av IKT i undervisning
Huskelisten er tom
Vis
Tittel
  • Kategorial danning og bruk av IKT i undervisning
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Flerspråklig
Hylleplassering
  • 371.33 K
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2018
Noter
  • På omslaget: Open access - Kan vi arbeide med metodar i skulen utan å trekkje inn innhald og mål? - Kva kan digital teknologi gje av pedagogisk meirverdi? - Kan tysk danningsteori framleis vere til hjelp til å forstå undervisning og læring? Denne boka handlar om det som skjer når danningsteori møter utfordringane med digital teknologi i skulen og særleg med bruken av mobile einingar (m-læring) i lærarutdanninga. Undervisningstema som er drøfta, er filosofi og etikk, engelsk litteratur og kunst og handverk. Sentrale perspektiv er henta frå den tyske teoretikaren Wolfgang Klafki (1927-2016). Klafkis kategoriale danningsteori blir kritisk drøfta i lys av dagens digitale utfordringar, og mottakinga av teorien hans i norsk pedagogikk og didaktikk blir òg vurdert. Forfattarane argumenterer for at Klafki framleis er aktuell. Eit sentralt poeng for Klafki var at danning er tosidig; ho har alltid både ei formal og ei materiell side. Vi kan ikkje «lære å lære» utan å lære noko. Han peika også på at det konkrete emnet har ei generell side, ein kategori, av større eller mindre danningsverdi. For å kunne velje læringsstoff og metode, må læraren og læreplanmakaren må ha ein fagleg idé om kva dette kan vere. Boken er også tilgjengelig i open access-utgave på Idunn.no.
ISBN
  • 978-82-15-02946-7
Tilgjengelige
  • 0/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00002105nam  22002771  4500
*00114465
*008170920s2018    no     ar         00mul 9
*015  $a150278611$bBokbasen AS
*019  $bl
*020  $a978-82-15-02946-7$bh.$c300.00
*025  $a9788215029467
*040  $aBokbasen AS
*041  $anobnno
*082 0$a371.334$zh$223/nor
*082 1$a371.33$zb$223/nor
*090  $c371.33$dK
*24500$aKategorial danning og bruk av IKT i undervisning$cKåre Fuglseth (red.)
*260  $a[Oslo]$bUniversitetsforl.$c2018
*300  $a192 s.
*500  $aPå omslaget: Open access
*520  $a- Kan vi arbeide med metodar i skulen utan å trekkje inn innhald og mål? - Kva kan digital teknologi gje av pedagogisk meirverdi? - Kan tysk danningsteori framleis vere til hjelp til å forstå undervisning og læring? Denne boka handlar om det som skjer når danningsteori møter utfordringane med digital teknologi i skulen og særleg med bruken av mobile einingar (m-læring) i lærarutdanninga. Undervisningstema som er drøfta, er filosofi og etikk, engelsk litteratur og kunst og handverk. Sentrale perspektiv er henta frå den tyske teoretikaren Wolfgang Klafki (1927-2016). Klafkis kategoriale danningsteori blir kritisk drøfta i lys av dagens digitale utfordringar, og mottakinga av teorien hans i norsk pedagogikk og didaktikk blir òg vurdert. Forfattarane argumenterer for at Klafki framleis er aktuell. Eit sentralt poeng for Klafki var at danning er tosidig; ho har alltid både ei formal og ei materiell side. Vi kan ikkje «lære å lære» utan å lære noko. Han peika også på at det konkrete emnet har ei generell side, ein kategori, av større eller mindre danningsverdi. For å kunne velje læringsstoff og metode, må læraren og læreplanmakaren må ha ein fagleg idé om kva dette kan vere. Boken er også tilgjengelig i open access-utgave på Idunn.no.
*650 0$aInformasjonsteknologi$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aInformasjonsteknologi$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aPedagogikk$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aPedagogikk$2Bokbasen AS$9nno
*70010$aFuglseth, Kåre$d1959-$ered.$jNO$0(NO-TrBIB)90197120$8m
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Utlånt29.03.2021Breivang videregående skole371.33 K