Tittel Multimodalitet i skole- og fritidstekstar: ein vitskapleg antologi
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Vi møter samansette tekster overalt, både i skolen og på fritida. Kunnskap om multimodalitet er blitt nødvendig for kommunikasjonskompetansen til ung og vaksen. Målet med denne boka er å presentere ny forsking på eit felt der utviklinga går fort. Forfattarane tek for seg multimodalitet i ulike tekstar, som læreverk, film, musikkvideo, dataspel og teikneseriar, og drøfter mellom anna: - Korleis arbeider barn med nettbrett? - På kva måte kan programvare påverke kommunikasjonen? - Korleis brukar lesarane sansane når dei les? - Korleis blir det undervist i multimodalitet i nordiske klasserom? Finn emnet veg inn det viktigaste faget i skolen? - Greier vi å gjere elevane til aktive multimodale produsentar som nyttar eit breitt spekter av semiotiske ressursar? - Skil dei nye digitale læremidla seg eigentleg frå tradisjonelle lærebøker på papir? - Kan dataspel bidra til å utvikle ein kreativ literacy-praksis? Antologien syner fram breidda i ulike multimodale framstillingsmåtar og speglar korleis multimodale tekstar nyttar ulike uttrykk for å kommunisere mest mogleg effektivt med lesarane. Boka er relevant for lærarar, studentar og forskarar som arbeider med desse temaa.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00002263nam 22002891 4500
*00113819
*008180419s2018 no ar 00mul 9
*015 $a150292831$bBokbasen AS
*019 $bl
*020 $a978-82-450-2288-9$bh.$c350.00
*025 $a9788245022889
*040 $aBokbasen AS
*0410 $anobnnodan
*0820 $a371.33$zh$223/nor
*090 $c371.33$dM
*24500$aMultimodalitet i skole- og fritidstekstar$bein vitskapleg antologi$cMagne Rogne og Lars Rune Waage (red.)
*260 $aBergen$bFagbokforl.$a[Oslo]$bLandslaget for norskundervisning$c2018
*300 $a249 s.$bkol. ill.$c21 cm
*520 $aVi møter samansette tekster overalt, både i skolen og på fritida. Kunnskap om multimodalitet er blitt nødvendig for kommunikasjonskompetansen til ung og vaksen. Målet med denne boka er å presentere ny forsking på eit felt der utviklinga går fort. Forfattarane tek for seg multimodalitet i ulike tekstar, som læreverk, film, musikkvideo, dataspel og teikneseriar, og drøfter mellom anna: - Korleis arbeider barn med nettbrett? - På kva måte kan programvare påverke kommunikasjonen? - Korleis brukar lesarane sansane når dei les? - Korleis blir det undervist i multimodalitet i nordiske klasserom? Finn emnet veg inn det viktigaste faget i skolen? - Greier vi å gjere elevane til aktive multimodale produsentar som nyttar eit breitt spekter av semiotiske ressursar? - Skil dei nye digitale læremidla seg eigentleg frå tradisjonelle lærebøker på papir? - Kan dataspel bidra til å utvikle ein kreativ literacy-praksis? Antologien syner fram breidda i ulike multimodale framstillingsmåtar og speglar korleis multimodale tekstar nyttar ulike uttrykk for å kommunisere mest mogleg effektivt med lesarane. Boka er relevant for lærarar, studentar og forskarar som arbeider med desse temaa.
*650 0$adatakommunikasjon$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$adatakommunikasjon$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aSkriftlig kommunikasjon$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aSkriftleg kommunikasjon$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aLese- og skriveopplæring $2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aLese- og skriveopplæring $2Bokbasen AS$9nno
*70010$aRogne, Magne$d1971-$ered.$jNO$0(NO-TrBIB)98054980$8m
*70010$aWaage, Lars Rune$d1972-$ered.$jNO$0(NO-TrBIB)98044197$8m
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening