Breivang videregående skole

Digital studieteknikk: hvordan lære i informasjonssamfunnet
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Digital studieteknikk: hvordan lære i informasjonssamfunnet
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 371.30281 H
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2017
Noter
  • Vi får stadig nye digitale verktøy og ressurser i skolen. Teknologien har frigitt mental kapasitet for oss, men samtidig kreves det nye mentale øvelser for å håndtere den nye teknologien. Denne boken viser hvordan bruk av riktig studieteknikk kan frigjøre tid, gjøre jobben mer effektiv og bidra til bedre læring. Forfatteren deler læringsprosessen inn i tre steg: Først samle informasjon, så være aktiv i samarbeidet med andre for å prosessere informasjonen, og til slutt gjøre noe aktivt for å lære før man fremfører. Målgruppen er studenter og lærere, men boka kan også være nyttig for alle som bruker digitale verktøy. De tre bærebjelkene i denne tankegangen, og dermed i boka, er: å samle, å lære og å dele. Omtalen er utarbeidet av BS. Har bibliografi, noter, register, sammendrag
ISBN
  • 978-82-02-50246-1
Tilgjengelige
  • 1/4
Venteliste
  • 0 (0)
*00001871nam  2200277   4500
*000     nam         1
*00113754
*008170905                a          00nob 2
*015  $a0516138$bBIBBI
*015  $a10780796$bBibliofilID
*019  $bl
*020  $a978-82-02-50246-1$bh.$cNkr 269.00
*08201$a371.30281$zh$223/nor
*0823 $223/nor
*090  $c371.30281$dH
*100 0$aHagelia, Marianne$jn.
*24510$aDigital studieteknikk$bhvordan lære i informasjonssamfunnet$cMarianne Hagelia
*260  $aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2017
*300  $a188 s.
*505  $aHar bibliografi, noter, register, sammendrag
*520  $aVi får stadig nye digitale verktøy og ressurser i skolen. Teknologien har frigitt mental kapasitet for oss, men samtidig kreves det nye mentale øvelser for å håndtere den nye teknologien. Denne boken viser hvordan bruk av riktig studieteknikk kan frigjøre tid, gjøre jobben mer effektiv og bidra til bedre læring. Forfatteren deler læringsprosessen inn i tre steg: Først samle informasjon, så være aktiv i samarbeidet med andre for å prosessere informasjonen, og til slutt gjøre noe aktivt for å lære før man fremfører. Målgruppen er studenter og lærere, men boka kan også være nyttig for alle som bruker digitale verktøy. De tre bærebjelkene i denne tankegangen, og dermed i boka, er: å samle, å lære og å dele. Omtalen er utarbeidet av BS.
*650 1$aStudieteknikk$1371.30281$9nor$2BS
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Breivang videregående skole371.30281 H
Ex2Utlånt27.09.2018Breivang videregående skole371.30281 H
Ex3Utlånt22.12.2022Breivang videregående skole371.30281 H
Ex4Utlånt27.09.2018Breivang videregående skole371.30281 H