Forfatter
Tittel Å lykkes med elevvurdering
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Skolen er blitt en del av et kvalitetssystem hvor man på politisk nivå vurderer elevens resultat i internasjonalt perspektiv gjennom komparative studier som TIMS, PIRLS og PISA. Lærerne blir stadig mer ansvarliggjort for elevenes resultater. Denne boken gir et overblikk over ulike former for elevvurdering, men utgangspunkt i ulike studier fra blant annet Norge, Irland og England. Omtalen er utarbeidet av BS.
Har bibliografi, noter, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001279nam 2200253 4500
*000 n
*00113690
*008160830 a 00nob 2
*015 $a0472785$bBIBBI
*015 $a10553877$bBibliofilID
*019 $bl
*020 $a978-82-450-1688-8$bh.$cNkr 349.00
*08201$a371.27$zh$2nor/23
*0823 $223/nor
*090 $c371.27$dH
*100 0$aHopfenbeck, Therese Nerheim$d1969-$jn.
*24510$aÅ lykkes med elevvurdering$cTherese N. Hopfenbeck
*260 $aBergen$bFagbokforl.$ccop. 2016
*300 $a205 s.$bfig.
*505 $aHar bibliografi, noter, register
*520 $aSkolen er blitt en del av et kvalitetssystem hvor man på politisk nivå vurderer elevens resultat i internasjonalt perspektiv gjennom komparative studier som TIMS, PIRLS og PISA. Lærerne blir stadig mer ansvarliggjort for elevenes resultater. Denne boken gir et overblikk over ulike former for elevvurdering, men utgangspunkt i ulike studier fra blant annet Norge, Irland og England. Omtalen er utarbeidet av BS.
*650 1$aEvaluering$xElever$0skolen$1371.27$9nob$2BS
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening